Asiakas
Wilborg Oy
“Näkyvyytemme kasvoi Google-mainonnan avulla nopeammin ja pienemmällä rahalla kuin osasin arvata”
Kynsi- ja ripsistudio Wiilaamon kauneuden verkkokauppa lähti hienoon nousuun Tagomon toteuttaman Google-mainonnan ansiosta.
Suoraa puhetta ja tiukkoja faktoja. Näillä työkaluilla Tagomon avainasiakaspäällikkö Emma Lehtisaari sai porilaisen kynsi- ja ripsistudio Wiilaamon toimitusjohtaja Petra Tuomisaaren vakuuttumaan Google-mainonnan hyödyistä.
“Kun Emma soitti minulle ensimmäisen kerran, hän totesi suoraan, että sinulla on pystyssä hieno verkkokauppa, joka ei näy missään. Ymmärsin hänen olevan oikeassa – Wiilaamon verkkokauppa oli tuolloin kipeästi markkinoinnin tarpeessa”, Tuomisaari muistelee.
Avoin keskustelu muuttui nopeasti yhteistyöksi. Tuomisaari lähti kokeilemaan Google-mainontaa alkuun pienellä budjetilla.
“Kun homma alkoi tuottaa tuloksia, uskalsin panna enemmän rahaa likoon. Sittemmin olemme muokanneet kampanjoita tarpeen vaatiessa ja mainontaa on kehitetty matkan varrella.”
Tagomon toteuttaman Google-mainonnan ansiosta Wiilaamon verkkokauppa on saanut valtakunnallista näkyvyyttä ja valtavan määrän uusia asiakkaita. Google Shopping ja hakusanamainonta ovat tuottaneet loistavia tuloksia.
“Nykyään tilauksia tulee ympäri Suomen, Hangosta Utsjoelle, kun ennen tilaukset keskittyivät Poriin ja Satakuntaan. Google Shoppingin ansiosta meillä menee nykyään sellaisia tuotteita kaupaksi, joita en olisi osannut lainkaan markkinoida. Se on todella yllättänyt”, Tuomisaari kiittelee.
Hän sanoo olevansa erityisen tyytyväinen siihen, että mainonta alkoi tuottaa tuloksia nopeammin kuin hän ajatteli.
“Näkyvyytemme kasvoi nopeammin ja pienemmällä rahalla kuin osasin arvata."
Helppoa ja vaivatonta. Näillä sanoin Tuomisaari kuvailee Tagomo-yhteistyötä.
“Ammattimaisen markkinoinnin toteuttaminen vaatii valtavasti tietämystä ja myös aikaa. Tagomon kanssa homma toimii: minun tarvitsee vain kertoa, mitä haluan”, hän sanoo ja jatkaa:
“Lisäksi Tagomolla ymmärretään, että yrittäjät ovat aina kiireisiä. Emma osaa pitää palaverit tehokkaina.”
Tuomisaari arvostaa myös sitä, että yrityksellä on fyysinen konttori, johon voi poiketa käymään.