Rekry Customer Success Manager

CUSTOMER SUCCESS MANAGER

Tagomo etsii tuotantoon asiakaspalvelupäällikköä, jolla on kyky pitää useita lankoja hallussa samaan aikaan. Asiakaspalvelupäälliköllä henkilön tuleekin olla rehti, reipas, sosiaalinen, ahkera ja ennen kaikkea haasteita pelkäämätön yksilö. Mikäli tunnistat itsesi edellä mainituista kuvauksista niin tarkastele osaamistasi vielä seuraavien asioiden pohjalta:

  • Haastavat asiakaspalvelutapahtumat ovat paikka loistaa
  • Hyvin hoidettu reklamaatioasiakas on jatkossa sitoutuneempi, kuin ”ihan ok” asiakas
  • Kieli kääntyy suussa, teksti sujuu puhuttuna ja kirjoitettuna suomeksi, in english ja på svenska on plussaa
  • Järjestelmät Salesforce ja Trello ovat käteviä käyttää ja yleensäkin uusia järjestelmiä on mielenkiintoista oppia käyttämään
  • Esimiestyö on tiimityötä, tutustumista uusiin ihmisiin ja loistava paikka auttaa yksilöä kehittämään omaa ammattitaitoaan
  • Muutos on mahdollisuus ja aika sekä paikka kehitykselle
  • Sähköposti on tärkeä työkalu, joten asiakkaiden viestimissä ei saa olla ongelmia tai ne tulee ratkoa nopeasti kuntoon
  • Julkaisutyö on tarkkaa ja täsmällistä työtä, jossa pitää tehdä asiat täydellisesti oikein ja tarkastaa tarkastuksen tarkastus, että kaikki on kunnossa

Jos edelleen osuu palaset kohdalleen ja olet erilaisten ihmisten kanssa paljon tekemisissä eli koet olevasi sosiaalinen sekä helposti lähestyttävä ihminen, niin olet hyvin todennäköisesti hakemamme huippu tyyppi!

 

Laita hakemus osoitteeseen erno@tagomo.fi viimeistään 10.7.2020 mennessä!

care

Voi hyvin töissä ja vapaa-ajalla

Haluamme, että sinä voit hyvin töissä ja työn ulkopuolella. Panostamme vahvasti henkilöstön hyvinvointiin Tagomo Care -ohjelmalla, jonka arvo on sinulle jopa 600€ nettona vuodessa. Ohjelma on sinun muokattavissasi ja se koostuu juuri niistä elementeistä, joista sinun hyvinvointisi muodostuu. Henkilökohtaisen Care-ohjelman lisäksi järjestämme koko talon hyvinvointiin tähtääviä koulutuksia, tapahtumia ja aktiviteetteja. Tarjoamme henkilöstöllemme lisäksi lakisääteistä laajemman terveydenhuollon ja erittäin kattavan vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen.

Kehitä

Kehitä omaa osaamistasi Tagomolla

Tagomo Academy antaa sinulle mahdollisuuden kehittää omaa asiantuntijuuttasi. Lähes puolet työntekijöistämme on suorittanut menestyksekkäästi Googlen sekä muiden mediajättien sertifikaatteja, joiden avulla myynti helpottuu ja oma tekeminen muuttuu varmemmaksi. Rohkaisemme jokaista työntekijäämme oppimaan myös oman laatikkonsa ulkopuolelta ja tuomaan uuden tiedon kaikkien saataville. Olemme varanneet työntekijän omatoimiseen tai ohjattuun opiskeluun palkallista työaikaa yhden työpäivän verran kuukaudessa. Voit käyttää tämän ajan kerralla tai osissa. Missä sinä haluaisit kehittyä?

Liity tribeen

Tule työskentelemään huippu­tiimiin

Organisaatiomme jokainen jäsen on huippuunsa optimoitu ja rasvattu osa koneistoa, joka muodostaa Tagomon yhdessä asiakkaidemme kanssa. Kuten eräs asiakas sanoi meistä, samaa toivomme sinulta: “Etsin kaikilta kumppaneilta samoja arvoja joihin itse työssäni nojaan: laatu, täsmällisyys, rehellisyys ja asiakkaasta huolehtiminen.”

Tule osaksi mielenkiintoisia ja haastavia projekteja, joiden ohella opit alasta paljon. 

Jätä hakemus palkkatoiveen ja työnäytteiden kera jo tänään

Erno Leskinen
erno@tagomo.fi

#tagomotribe

96%

Asiakkaistamme ilmoitti olevansa tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen toimittamaamme palveluumme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

850

Tagomolla on jo yli 850 kotisivuasiakasta

3h

Aika, jonka asiakkaamme keskimäärin käyttävät kotisivuprojektiimme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

Asiakkaidemme kokemuksia

Antti Punavaara

Prigi Oy

Lue kokemus »

Päivi Oinaala

RaksaÄssä Oy

Lue kokemus »

Tagomon tarinoita

Tagomo helpottaa laskutusehtoja poikkeustilan vuoksi

Lue lisää »