Tagomon
Tarinat

Koska olen myyntiryhmästä se onneton yksilö, joka aina lähtee liian myöhään kotoaan, olen myös se onnekkain.

Kun tulen töihin, on pöydän äärellä jo aamun ensimmäinen keskustelu ja naurut meneillään. Aivotkin käynnistyvät, kun käydään yhdessä läpi tuotetta, markkinoita, myynnin teoriaa ja käytäntöä sekä satunnaisesti muutamia vitsejä ja viikonlopun tekemisiä ja kuulumisia.

Tuotannon väki saapuu liukumansa puitteissa paikalle ja kahvi- tai teekupin saatuaan he pääsevät vastaamaan aina niin innokkaan myyntiväen kysymyksiin projektien etenemisestä ja yksityiskohdista. Sivujen toteuttamisessa asetutaan aina asiakkaan asemaan ja toisaalta myöskin asiakkaan asiakkaiden asemaan. Mikä on näiden sivujen tarkoitus? Ketä näillä sivuilla palvellaan? Keskustelussa toistuvat sanat: toimivuus, nopeus, käytännöllisyys ja räätälöinti. Yhdessä mietitään, mikä on asiakkaalle se paras mahdollinen ratkaisu ja miten asiakkaan sivustoa saadaan parannettua vielä entisestään.

Rutiinit ne ovat toimiston väelläkin

Päivän aikana sisällöntuottaja siirtyy puhumaan puhelua asiakkaan kanssa rauhallisempaan paikkaan, graafikko asettaa kuulokkeet korvilleen, laittaa musiikin päälle ja uppoutuu kahdella näytöllä näkyvään työhönsä. Tuotekehitykseen osallistuvat hihkaisevat ovelta lähtevänsä muutaman tunnin ideointipalaveriin ja myynti… No, myynti myy.

Kun kello lähestyy lounasaikaa, alkaa jokapäiväinen keskustelu: kuka syö ulkona ja kenellä on eväät? Lounaan jälkeen käydään nopea keskustelu ruoan laadusta ja maistuvuudesta. Tutut rutiinit rullaavat toimistollakin.

Naurua, tikanheittoa ja toimistokoira

Tagomon toimisto ei taida olla se kaikkein hiljaisin: meillä nauretaan, ja paljon! On täysin mahdotonta yrittää olla hymyilemättä, kun työkaverin nauru raikaa yläkerrasta alakertaan ja ehkä naapuritoimistoonkin saakka. Naurun lisäksi toimiston äänimaailmaan kuuluvat hihkaisut, joilla ilmaistaan äärimmäistä tyytyväisyyttä joko omaan tai kaverin työsuoritukseen: tämä projekti on hienosti maalissa, jesssss!

Iltapäivällä käydään happihyppelyllä, juodaan kahvit, silitellään toimistokoiraa tai heitetään dartsia. Ollaan kuin 50 vuotta naimisissa ollut pariskunta tai iso, kahjo perhe. Ja upeita sivuja ja asiakassuhteita syntyy tämän pariskunnan/perheen käsistä ihan päivittäin.

Kunhan vielä yläkerran väki muistaisi aina lähtiessä sammuttaa valot ;)

Johanna
Asiakaspäällikkö/myyjä

96%

Asiakkaistamme ilmoitti olevansa tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen toimittamaamme palveluumme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

600

Tagomolla on jo yli 600 kotisivuasiakasta

3h

Aika, jonka asiakkaamme keskimäärin käyttävät kotisivuprojektiimme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

Asiakkaidemme kokemuksia

Taneli Liljeblad

Virkblad Oy

Lue kokemus »

Jani Lehtilä

Turun Unelma-Rakennus Oy

Lue kokemus »

Tagomon tarinoita

Harjoittelijana Tagomolla

Tiedätte varmasti sen tunteen, kun joku käskee sinua hyppäämään suoraan uima-altaan syvään päähän...

Lue lisää »