Tagomon
Tarinat

Helpotusta laskutukseen,

Usealla meillä on nyt taloudellisesti haastavaa aikaa. Tagomo tekee yhteistyötä laskutuksen ja maksuvalvonnan suhteen Finvoicerin kanssa. Finvoicer on turkulainen, yrittäjäystävällinen taloushallintotalo, joka tuottaa laskun elinkaaripalveluita.

Laitoimme viime viikolle palaverin pystyyn ja mietimme miten voisimme yhdessä auttaa Tagomon asiakkaita. Lopputuloksena saimme sovittua kaksi toimenpidettä, joilla pyrimme olemaan avuksenne:

 

1. Muutimme maksuehdon 14vrk -> 21vrk

Käytämme Tagomolla Finvoicerin laskurahoituspalvelua. Maksuaika asiakkaille on ollut aina 14vrk, mutta tässä tilanteessa ostimme laskuille 7vrk lisää maksuaikaa. Saamme esimerkiksi Google kampanjat tällä hetkellä päälle muutamassa päivässä, jolloin kampanja ehtii tuottamaan parhaassa tapauksessa jo tuloksia ennen laskumme eräpäivää.

Muutos tuo meille hieman lisää kuluja, joten pyydän, että pyritte maksamaan laskut eräpäivään mennessä. Kiitos.

 

2. Erääntyneet laskut mahdollista maksaa pois nyt 0€ kuluilla

Tästä olen erityisen kiitollinen Finvoicerin väelle. Pääsimme heidän kanssa sellaiseen sopimukseen, että kaikki sellaiset laskut, jotka ovat jostain syystä edenneet huomautus- tai perintävaiheeseen, on nyt mahdollista maksaa ilman huomautus tai perintäkuluja kunhan maksu suoritetaan 7pv sisällä.

Mikäli teillä on erääntynyt lasku pöydällä niin voit maksaa sen nyt alkuperäisen laskun tiedoilla 12.4.2020 mennessä.

 

Mikäli tarvitset apua laskutuksessa ole yhteydessä Finvoicerin Juhaan. Alla suorat yhteystiedot.

Juha Juntikka
0400 262 131
juha@finvoicer.fi

 

Jos sinulla on kysyttävää Tagomon laskutukseen liittyen voit olla yhteydessä suoraan allekirjoittaneeseen. Pyrimme kaikin keinoin olemaan tukenanne näinä haastavina aikoina.

Haluan erityisesti kiittää Finvoicerin väkeä yhteistyöstä näissä toimenpiteissä ja toivon, että kuluissa säästyvät eurot auttavat asiakkaitamme taas vähän eteenpäin. Voimmekin lämpimästi suositella kumppanimme palveluita myös teille.

 

Tarvitsetko apua asiakashankinnassa?

Olemme saaneet poikkeustilan aikana  loistavia tuloksia aikaan Google Ads mainonnan avulla usealle asiakkaalle. Soita, jos tarvitset apua asiakashankinnassa. Google hakusanamainonta on näinä aikoina erityisen tehokasta, sillä mainos näkyy vain silloin kun potentiaalinen asiakas etsii sinua hakukoneista. Yksikään mainosnäyttö ei mene näin hukkaan vain aina kun mainoksesi näkyy niin hakija on potentiaalinen asiakas.

 

Toivotan myös hurjasti tsemppiä kaikille yrittäjile. Muistetaan yhdessä auttaa toisiamme niin selviämme kyllä tämän yli.

 

Terveisin,

Petri Elovaara, toimitusjohtaja
petri@tagomo.fi
0451114484

 

 

96%

Asiakkaistamme ilmoitti olevansa tyytyväinen tai erittäin tyytyväinen toimittamaamme palveluumme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

700

Tagomolla on jo yli 700 kotisivuasiakasta

3h

Aika, jonka asiakkaamme keskimäärin käyttävät kotisivuprojektiimme

*Lähde Feedbackly asiakastyytyväisyys­kysely

Asiakkaidemme kokemuksia

Taneli Liljeblad

Virkblad Oy

Lue kokemus »

Janni Grönfors-Peltonen

Kukkakauppa Kukka Fiori

Lue kokemus »

Tagomon tarinoita

Tagomo helpottaa laskutusehtoja poikkeustilan vuoksi

Lue lisää »