Julkaistu

23.09.2020

Tagomo X Google Discovery

Me Tagomolla toimimme jatkuvasti Googlen mainostuotteiden kehityksen aallonharjalla ja voimmekin iloksemme todeta, että Googlen uusin mainosmuoto on nyt saatavilla asiakkaillemme.

Kesällä 2020 Google lanseerasi globaalisti uuden mainosmuodon. Nopealla syklillä saimme palvelun kokeiluasteelle, ja nyt muutaman kuukauden tehokkaan tutkimisen jälkeen olemme valmiita tuottamaan kustannustehokasta mainontaa asiakkaillemme myös tässä uudessa Googlen tarjoamassa mainoskanavassa. 

Mitä tarkoitetaan Googlen Discovery-mainonnalla? 

Kuten varmasti moni tietää, YouTube ja Gmail ovat osa Googlen omistamaa verkkopalvelukokonaisuutta. Tämän lisäksi Android-käyttäjille tuttu Google-sovellus kuuluu kyseiseen joukkoon. Uusi Discovery-mainosmuoto onkin rakennettu tuomaan mainostajille lisää näkyvyyttä juuri näissä kanavissa. 

Discovery Ads:it eli mainokset näkyvät Googlen “Discover”-aikajanalla. Tämän aikajanan voit etsiä käsiisi avaamalla Google-sovelluksen puhelimellasi. Tämän lisäksi mainokset näkyvät myös merkittävillä sijainneilla YouTuben sekä Gmailin sivujen yläosissa. 

YouTube maailman käytetyimpänä suoratoistoalustana ja Gmail käytetyimpänä sähköpostisovelluksena täydentävät Discover-syötettä niin hyvin, että tällä mainosmuodolla saamme tavoitettua todella suuren osan netin käyttäjistä markkina-alueellasi.  

5 syytä, miksi ottaa Googlen Discovery käyttöön heti

  1. Koska kyseessä on uusi mainoskanava, kilpailu on vielä olematonta ja mainoksen klikkihinnat ovat todella matalia. 
  2. Mainosten näkymäpaikat ovat huomattavan käyttäjäystävällisiä, mikä tarkoittaa, että mainoksilla on parempi huomioarvo. 
  3. Discoverya on mahdollista käyttää myös uudelleenmarkkinoinnissa.
  4. Discoverylla saadaan kustannustehokkaasti lisää näkyvyyttä brändillesi ja palveluillesi.
  5. Discovery-mainos on aina hyvännäköinen riippumatta siitä, mikä laite on käytössä.

Testattuamme Discoverya asiakkaidemme kampanjoissa havaitsimme mainosmuodon tehokkuuden hyvinkin nopeasti. Mainosklikit olivat edullisia, klikkausprosentit todella hyviä ja mainosten saama huomioarvo ylitti odotuksemme. 

Mitä Discoveryn aloittaminen vaatii ja millainen mainos on? 

Discovery-mainonnan aloittaminen tapahtuu nopeasti eikä vaadi sinulta muita toimenpiteitä kuin yhteydenoton meihin. Keskustellaan mainonnan tavoitteet ja haluamasi budjetti läpi, niin saamme mainoksesi nopeasti verkkoon tässäkin kanavassa. 

Mainos itsessään koostuu muutamista eri osista, joista tärkeimmät ovat: 

  • Laskeutumissivusto
  • Kuvat
  • Otsikot
  • Kuvaukset
  • Yrityksen nimi
  • Toimintakehote

Esimerkkejä mainoksista (YouTube, Discover & Gmail, vas. oikealle).

Liity mukaan edelläkävijöihin ja lähde kokeilemaan, mitä voit saavuttaa Discoveryn avulla

Jaa artikkeli


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia