Tutustu uusimpiin tuuliimme
Tsekkaa tarinoistamme, mitä Tagomolla tapahtuu.
Tsekkaa tarinoistamme, mitä Tagomolla tapahtuu.
Tagomolla olemme sitoutuneet hyödyntämään viimeisipiä trendejä ja työkaluja auttaaksemme asiakkaitamme menestymään jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä. Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoäly muokkaa markkinoinnin maisemaa ja miten voit hyödyntää sen tarjoamat mahdollisuudet oman yrityksesi kasvattamiseksi.
Käyttäytymiseen pohjautuvan kohdennuksen perusteella mainostajat voivat näyttää kohdennettuja mainoksia, jotka vastaavat kuluttajan nykyisiä tarpeita ja käyttäytymistä.
Elina Nieminen hyppäsi osaksi Tagomo Tribeä HR-harjoittelijana helmikuussa 2024.
Mainonta kehittyy jatkuvasti, ja mainostajat etsivät uusia tapoja tavoittaa yleisönsä tehokkaammin ja tarkemmin. Yksi tehokkaimmista työkaluista mainonnan arsenaalissa on GEO-kohdentaminen, eli maantieteellinen kohdentaminen.
Toimivan verkkokaupan rakentaminen on ensimmäinen askel kohti menestystä. Mutta mitä toimiva verkkokauppa vaatii, entäpä seuranta ja ennen kaikkea miten asiakkaat löytävät verkkokaupan?
Digimainonta vie euroja samaan tapaan kuin ennenkin, muttei tuo enää yhtä hyviä tuloksia. Mistä on kyse? Onko palvelinpohjainen seuranta ratkaisu?
Koko firma kerää liikuntaedun hedelmät. Tämän me Tagomolla toki tiedämme, nyt pääsimme kertomaan siitä valtakunnan uutisvirtaan.
11. tammikuuta 2024 koettiin merkityksellinen hetki, kun valtakunnallinen Aikuisten Liikuntatunti -kampanja lanseerattiin Urheilugaalassa. Haaste on nyt heitetty – lähdetkö sinä mukaan?
Tagomo on uuden aluevaltauksen äärellä solmittuaan yhteistyökumppanuuden helsinkiläisen tuotantoyhtiö Tarinatallin kanssa.
Tagomo sai tiimiinsä keväällä 2023 uuden vahvistuksen, kun Annika Hohenthal aloitti uudessa pestissään.
ChatGPT on potentiaalisesti tämän vuosikymmenen mullistavin, julkisesti saatavilla oleva teknologisen kehityksen ilmentymä – ainakin tekstintuotannollisen tekoälyn saralla. Mutta onko työkalusta tällaisenaan oikeasti hyötyä, vai onko se vain paljon puhetta tyhjästä?
Ei kai niillä nettisivun teksteillä nyt niin väliä ole? Kuka niitä edes lukee? Tämä artikkeli kertoo, miksi tekstisisältö ansaitsee paikkansa valokeilassa.
Jo vuosia markkinoinnin ammattilaiset ovat korostaneet videoiden merkitystä osana yrityksen ja brändin viestintää sekä markkinointia, mutta miksi?
Tagomon hallitus sai joukkoonsa vahvistuksen helmikuussa 2022, kun liike-elämän asiantuntija Hans Edin hyppäsi mukaan matkaamme.
Tagomon tiimin alusta loppuun taiteilema jaajo.fi valittiin Suomen parhaaksi verkkosivustoksi Finnish Web Awards 2022 -kilpailussa.
Huimaa kasvua, aplodeja kerännyt Bisnesluokka-konsepti, palkintomatka Espanjan auringon alle ja kierrepalloja, joista selvittiin.
Yksi meille tärkeimmistä päämääristä on tehdä markkinoinnista ymmärrettävää – kaikille. Tämä ajatus mielessämme olemme kehittäneet yrityksemme palveluita jo pidemmän tovin, ja tällä kertaa kehityksen koura on muotoillut asiakkaillemme lähtevät raporttipohjamme uuteen uskoon!
Kun kotisivuille ei tehdä näkyviä muutoksia, tulee helposti sellainen olo, että maksaa turhasta. Mikä kotisivujen huolenpidossa oikein maksaa? Miten sen arvo kannattaa mitata?
Mikäli mainostat, tai aiot joskus mainostaa Google Adsissa, kannattaa oheiseen infopakettiin syventyä huolella. Ennemmin tai myöhemmin löydät itsesi ihmettelemästä alta löytyvän sähköpostin sisältönä saapuvaa ohjeistusta.
Mainostoimisto Tagomo Digital on ostanut Suomen Luettelomedia Oy:n (Ludia) kotisivuliiketoiminnan. Kaupan yhteydessä Tagomolle siirtyy 220 kotisivuasiakasta.
Milla Kulmala päätti vaihtaa alaa ja hyppäsi rohkeasti itselleen uuteen maailmaan. Nyt hän on yksi tagomolaisista ja matkalla tulevaisuuden huippukoodariksi.
Anton Huovila kiinnostui markkinoinnista jo nuorena poikana. Tagomolla tuo innostus ja matkan varrella kertyneet opit siivittivät hänet huippupestiin.
Epävarma maailmantilanne talouden näkökulmasta koskettaa takuulla enemmän tai vähemmän jokaista suomalaista yritystä.
Tuntuuko sosiaalisen median mainonta vaikealta ja monimutkaiselta? Eurot valuvat, mutta hyötyä ei näy? Ei hätää, olet siis oikeassa paikassa!
Riittääkö, että mainokset tehdään muutaman kerran vuodessa sesongin mukaan ja annetaan sitten rullata omalla painollaan?
Miksi siirtyä ajoissa Google Analytics 4:ään?
“Koska tämä toimi 10 vuotta sitten näin hyvin, mitään tuskin nytkään tarvitsee tehdä toisin – eikä ainakaan tuhlata resursseja jonkin uuden toimenpiteen testaamiseen”.
Tagomolaisten viikko oli täynnä naurua, rentoutumista ja sopivasti töitä.
Mainonnan suunnittelija Iida Kosunen kertoo matkastaan vakituiseksi tagomolaiseksi.
Tagomon toimitusjohtaja Petri Elovaara kehuu yrityksen viime vuotta ja kertoo, mitä kaikkea vuoteen mahtui.