17.11.2022

Tiedote: Mainostoimisto Tagomo Digital osti Suomen Luettelomedia Oy:n (Ludia) kotisivuliiketoiminnan

Mainostoimisto Tagomo Digital on ostanut Suomen Luettelomedia Oy:n (Ludia) kotisivuliiketoiminnan. Kaupan yhteydessä Tagomolle siirtyy 220 kotisivuasiakasta.

Tagomolla on vakuuttavat meriitit digitaalisen markkinoinnin parista: yhtiö on toteuttanut erittäin merkittävän määrän verkkopalveluita ja palvelee toista tuhatta tyytyväistä pk-yritystä digitaalisen markkinoinnin saralla vahvan osaamisensa turvin.

“Olemme erittäin kiitollisia, että Ludian yrittäjät päätyivät meidän tekemäämme tarjoukseen ja saimme sovittua tästä liiketoimintakaupasta. Tagomo haluaa muuttaa yrittäjän elämää ja tämä liiketoimintakauppa mahdollistaa jälleen uusien yrittäjien auttamisen.”

Petri Elovaara
toimitusjohtaja, Tagomo Digital

Mikä Tagomo?

Tagomo Digital on turkulainen, vuonna 2018 perustettu 42 henkeä työllistävä mainostoimisto, jonka toinen konttori sijaitsee Porissa. Liiketoimintakaupan jälkeen Tagomo palvelee noin 1500 yrityksen digitaalista markkinointia muun muassa ylläpitämällä heidän kotisivujaan.

Yrityksemme on viime aikoina keskittynyt myös muun muassa henkilöbrändeihin ja suunnitellut sekä toteuttanut kotisivut esimerkiksi Jaajo Linnonmaalle, Hovimuusikko Ilkalle, Aki Linnanahteelle ja Martina Aitolehdelle. Tagomon Jaajo Linnonmaalle toteuttama sivusto on Finnish Web Awards 2022 -kilpailun finalisti ja ehdolla Suomen parhaaksi verkkosivustoksi.

Tagomon palveluvalikoimaan kuuluvat verkkopalvelut, Google- ja somemainonta, markkinoinnin automaatio, chatbotit sekä sähköpostit.

Kaipaatko lisätietoja? Ota yhteyttä:

Petri Elovaara
toimitusjohtaja ja yrittäjä, Tagomo Digital