Huoltosiivous Turku Oy

Referenssi

Huoltosiivous Turku Oy

Asiakas

Huoltosiivous Turku Oy

Lukuaika

~3min

"Kyselyitä tulee, ja mistä muualtakaan etsitään palveluntarjoajaa kuin verkosta? Perinteinen lehtimainonta ei enää pure kuten ennen ja asiakkaat ovat selkeästi siirtyneet verkkoon."

Huoltosiivous Turku Oy on moderni siivous- ja remonttipalveluita tarjoava yritys, joka on löytänyt verkon voiman asiakashankinnassa ja työntekijöiden rekrytoinnissa. Miten perinteinen yritys onnistui kasvattamaan näkyvyyttään ja saamaan uusia asiakkaita digitaalisen markkinoinnin avulla?

Huoltosiivous Turku Oy tekee ripeästi ja laadukkaasti porras- ja muuttosiivouksia, peruspesuja ja vahauksia sekä  huoneistoremontteja Turun, Raision, Kaarinan sekä Liedon alueilla. Yritys perustettiin vuonna 2006 ja se vastaakin tänä päivänä lukuisten taloyhtiöiden ja yritysten puhtaanapito- ja remonttipalveluiden tuottamisesta.

Yrittäjä Heidi Lahti kertoo, miten yritys erottuu markkinassa:

“Pystymme tarjoamaan nopeaa palvelua nykyaikaisilla välineillä. Meillä on pitkäaikaiset työsuhteet ja pieni vaihtuvuus alan yleiseen tilanteeseen peilaten, ja erotumme myös omalla applikaatiolla, jota käytetään töiden kirjaamiseen. Applikaatio tuo helppoutta myös asiakkaan näkökulmasta, sillä sen avulla on mahdollista seurata työvaiheiden etenemistä”

Verkkosivusto rakennettiin Tagomon toimesta. Sen avulla haluttiin saada näkyvyyttä ja luoda uskottava kuva yrityksestä verkossa. 

“Verkkosivujen yksi tehtävistä on ollut myös antaa selkeä kuva toiminnastamme kun olemme etsineet työntekijöitä. “

Syksyllä 2024 nousi tarve palkata lisää työntekijöitä, ja rekrymainonta käynnistettiin Metan alustalla. Sen avulla saatiin 3 viikon aikana 76 kpl työhakemuksia, ja hakemusten joukosta löydettiin myös sopivat tekijät töihin. 

“Teimme aiemmin itse rekrymainontaa somessa, mutta emme saaneet toivottuja tuloksia,” Lahti toteaa. 

Googlen mainosalustalla Huoltosiivous Turku Oy hyödyntää sekä kuvallista, tunnettuutta kasvattavaa Google Display -bannerimainontaa että tarvepohjaista Google SEM -hakusanamainontaa. Mainonnan tavoitteena on kasvattaa tarjouspyyntöjen määrää erityisesti porrassiivouksissa, joissa 10 tarjouspyynnöstä keskimäärin 4 päätyy kaupaksi asti. 

Google Ads aikavälillä 22.4 - 21.5: 

  • Mainosnäyttöjä: 52 208 kpl
  • Verkkosivuille mainosten kautta siirtyneitä: 1940 kpl
  • Verkkosivuille siirtymisen hinta: 0,13 €
  • Yhteydenotot mainosten kautta: 17 kpl 
  • Käytetty mediabudjetti: 249 €

Heidi Lahti arvostaa palvelun toimivuutta ja nopeutta markkinointikumppanissa:

“Yhteistyö Tagomon kanssa toimii erittäin hyvin. Reagointi tarpeisiimme on nopeaa ja arvostan korkealle sitä, että meillä on oma yhteyshenkilö. Tiedän kenen kanssa asioin, ja saan aina oikean ihmisen kiinni. “

Tagomon asiakaspäällikkö Jasmin Koli kommentoi yhteistyötä Huoltosiivous Turku Oy:n kanssa:

“Tosi kiva toimia ehdotuksia kuuntelevan yrittäjän kanssa. Heidi on valmis kokeilemaan uusia juttuja, sekä tietenkin luottaa meidän tekemiseen ja osaamiseen. Pystymme avoimesti kommunikoimaan siitä, mikä toimii ja mikä ei – heidän päässään myös kerrotaan hyvin siitä, millaista arki heidän firmassa on; me saamme kiinni siitä, missä pystymme jeesaamaan.”

 

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia