Kodikas Keittiö

Referenssi

Kodikas Keittiö

Asiakas

Kodikas Keittiö

Lukuaika

~2min

“Myyjämme onnistuvat chatbotin ansiosta tekemään kauppaa helpommin”

Ensin paketoitiin uudet kotisivut, seuraavaksi chatbot. Molemmat ovat tuottaneet toivottuja tuloksia.

Kodikas Keittiö valmistaa, myy ja asentaa kodin kalusteita yli 30 vuoden kokemuksella Porin ja Satakunnan alueella. Teljäntorilla sijaitseva kivijalkamyymälä tarjoaa asiakkaille mahdollisuuden tulla paikan päälle ihastelemaan erilaisia materiaaleja sekä tarvikkeita asiantuntevassa ympäristössä.

“Teimme hommia veljeni kanssa kaksin läpi 1990-luvun. 2000-luvun alussa palkkasimme lisää henkilöstöä ja ryhdyimme tarjoamaan pintaremontteja. Nykyään meiltä saa kokonaisvaltaiset sisäremontit kaikkialla Porin alueella”, yrityksen perustaja Juha Nurmi kertoo.

Kodikas Keittiö palvelee pääsääntöisesti yksityisiä kotitalouksia, minkä lisäksi yritys tarjoaa osaamistaan alueen isännöintitoimistoille. Kalustetoimitusten ohella yhtiö tarjoaa huoneistoremontit avaimet käteen -palveluna laatoitukseen asti.

“Saamme Tagomolta paljon vinkkejä oman toimintamme kehittämiseen”

Tagomolla nähtiin mahdollisuus kehittää Nurmen luotsaaman yrityksen liiketoimintaa. Myyntiryhmän päällikkö Lilli Päivärinta ehdotti Nurmelle syksyllä 2020, että yrityksen uudistettuihin kotisivuihin kannattaisi asentaa chatbot asiakaspalvelun tueksi ja myynnin tehostamiseksi. Nurmi innostui chatbotin monista mahdollisuuksista ja se otettiin käyttöön joulukuussa 2020.

“On päivänselvää, että myyjämme onnistuvat tekemään kauppaa helpommin, kun tiedämme chatbotin ansiosta valmiiksi, mitä asiakas haluaa meiltä ostaa ja mistä hän on kiinnostunut. Pohjatyö on helpompi tehdä ja asiakas saa meiltä heti tarjouksen, josta selviää kaikki materiaaleista työvaiheisiin.”

Nurmi kiittelee Päivärintaa sujuvasta yhteistyöstä

“Lillille täytyy antaa kaikki kunnia. Hän pitää meistä enemmän kuin hyvää huolta ja tarjoaa ratkaisuja, jotka auttavat liiketoimintaamme. Siellä se chatbot nyt on ja ihmiset käyttävät sitä ahkerasti”, Nurmi kiittää.

“Halusimme saada chatbotin kautta enemmän yhteydenottoja ja tarjouspyyntöjä, joiden avulla myyntitiimimme olisi helpompi tehdä kauppaa”

Laadukkaita yhteydenottoja ja suoria tarjouspyyntöjä tulee tasaisesti chatbotin kautta.

“Viimeksi saimme tarjouspyynnön liukuovista. Siinä oli mitat valmiina ja kuvia kohteesta. Tämän lisäksi asiakas oli katsonut sivuiltamme referenssikuvia ja yhteistyökumppaneita, joiden pohjalta hän pystyi kertomaan chatissa meille sen tyylin, jota heidän kohteessaan tulee noudattaa.”

“Tagomo rakensi meille chatbotin miettimällä omia asiakkaitamme”

Chatbot luo hyvän asiakaskokemuksen auttamalla ja ohjaamalla toivottuun lopputulokseen.

“Tagomo tuotti koko palvelun astumalla asiakkaidemme saappaisiin. Ammattilaisenne tekivät erinomaista pohjatyötä selvittämällä, miten asiakkaamme saisi parhaan mahdollisen kokemuksen asioidessaan kanssamme.”

Nurmen mukaan chatbot toimii tällä hetkellä hyvin, eikä sitä ole tarvetta hienosäätää lähitulevaisuudessa.

“Kaikki toimii yhteistyössä saumattomasti” 

Nurmi käyttää itse nettiä harvoin

“Olen tosi huono netin käyttäjä, enkä itse ota usein yhteyttä asiakkaisiin ja kumppaneihin muuten kuin puhelimella. Siitä pitää antaa erityiskiitos Tagomolle, että meidät on otettu alusta alkaen tosissaan ja asetuttu meidän asemaamme miettimään, miten yritystämme pyöritetään tuloksellisesti”, Nurmi tunnustaa.

Chatbotin lisäksi Kodikas Keittiö on luottanut Tagomoon myös muissa asioissa ja antanut mahdollisuuden kehittää yrityksen kotisivuja, sosiaalisen median mainontaa ja Googlen hakusanamainontaa.

“Olemme täysin Lillin siipien suojissa. Hän paimentaa ja katsoo peräämme todella paljon. Saamme hyvää sekä selkokielistä palvelua ja rohkeita ehdotuksia ratkaisuista, jotka hyödyttävät yritystämme. Nettimarkkinointimme oli kauan niin olematonta, että seurasimme pitkään muita jäljessä”, Nurmi paljastaa.

“Suosittelen yhteistyötä Tagomon kanssa kaikille yrittäjille”

Kotisivujen, some-mainonnan ja Google-mainonnan kanssa ollaan nyt siinä pisteessä, että työtä tehdään monella kentällä määrätietoisesti. Nurmi on huomannut uusien kotisivujen, chatbotin ja mainonnan tuomat hyödyt.

“Voin todellakin suositella Tagomoa kaikille yrittäjille, jotka etsivät rehellistä, rohkeaa ja yritykseen sitoutuvaa kumppania”, Nurmi päättää.

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Kotisivut yritykselle

Sinun
yritystoimintasi
tueksi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

Chatbot

Huolehtii
asiakaspalvelusta
puolestasi

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia