Helsingin kalustemaalaus

Referenssi

Helsingin kalustemaalaus

Asiakas

Helsingin kalustemaalaus

Lukuaika

~3min

"Voin rauhassa keskittyä siihen mitä parhaiten osaan, kun voin luottaa, että mulla on huippu­porukka hoitamassa meidän mainontaa"

Helsingin Kalustemaalaus tekee vanhasta uutta ja Tagomo auttaa tuomaan tämän taidon kaikkien tietoisuuteen. Yhdessä olemme rakentaneet vaikuttavan digitaalisen läsnäolon, joka tuo tasaisesti tarjouspyyntöjä ja kasvattaa yrityksen tunnettuutta Uudellamaalla. Lue, miten monikanavainen markkinointi on vauhdittanut yrityksen kasvua.

Helsingin Kalustemaalaus toteuttaa laadukkaasti huonekalujen ja kiintokalusteiden maalaukset sekä kotitalouksille että yrityksille Uudenmaan alueella vuosikymmenten tuomalla kokemuksella maalausalalta. Työ tehdään ammattimaalareiden toimesta, jolloin lopputuloksen laadusta ei tarvitse tinkiä. Miksi heittäisi vanhaa kalustetta pois, kun vanhasta voi saada kuin uusia? 

Ekologisuus arjen valinnoissa on tärkeää – maalauttamalla vaikkapa keittiön kaapistot asiakas tekee samalla myös ympäristöteon ja mikä parasta, edullisemmin kuin uusimalla koko keittiön. 

Yrityksen työn jälkiä on nähty myös mediassa - mm. MTV:n Kotoisa- sekä Nelosen Huvila & Huussi -TV- sarjoissa. Lisäksi laadukasta maalausjälkeä on tuotettu myös designbrändi Aarikan puisiin tuotteisiin. 

Tagomo toteutti yritykselle verkkosivuston, jonka tavoitteena on lisätä tunnettuutta ja tietysti liikennettä. Sivuilta on helppo pyytää hinta-arvio yhteydenottolomakkeelta, johon asiakas voi lisätä myös kuvia maalattavista kohteista liitetiedostoina. 

Sivujen lisäksi Tagomo huolehtii siitä, että asiakasvirta on tasaista ja tarjouspyynnöt relevantteja. Helsingin Kalustemaalaus hyödyntää monikanavaista markkinointia sekä Googlen että Metan alustoilla. Mainonnan optimointityöstä vastaa markkinoinnin asiantuntija Tea Lundell.

Yrittäjä Maiju Sammalvaara ymmärtää, miten tärkeää yritysten on olla esillä verkossa: 

“Muistan ikuisesti juttuhetken kirjanpitäjän kanssa joka aikoinaan totesi markkinoinnin kustannuksista, että nämä ovat sellaisia kuluja, joista ei kannata säästää. Ajattelenkin, että erityisesti taloudellisesti haastavina aikoina yritys ei saa kadota, vaan varmistaa markkinoinnilla töiden jatkumista ja tasaisuutta”

Monelle yrittäjälle digimarkkinoinnin termit ja datan tulkitseminen voi tuntua vieraalta. Maiju Sammalvaara kokee, että Tagomolla osataan kertoa asiat ymmärrettävästi ja puhutaan selkokielellä. 

Googlen ja Metan alustoilla hyödynnetään monipuolisesti tarjolla olevia mainosmuotoja: 
“Mainonnan ei koskaan tule olla kulu vaan sijoitus. Datan hyödyntäminen päätöksenteon tukena on avainasemassa, kun lasketaan mainonnan tuottavuutta ja mietitään liiketoiminnan tavoitteita tukevia ratkaisuja,” Tagomon avainasiakasjohtaja Emma Lehtisaari toteaa.

Mainonnan tulokset Google + Meta 1.2.2025 - 30.4.2025

  • Mainosten näyttökerrat: 161 063 kpl
  • Sivustolle siirtyneet: 4859 kpl
  • Sivuille siirtymisen hinta: 0,72 €
  • Konversiot (tarjouspyynnöt / yhteydenotot): 336 kpl
  • Konversion hinta: 10,46 €
  • Käytetty mediabudjetti: 3515 €

Maiju Sammalvaaran näkökulmasta markkinoinnin toimivuus on erittäin hyvällä tasolla: “Sieltähän ne tarjouspyynnöt tulevat. Ne tekee, ketkä osaa”


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia