Tagomo-pilotti

"Testaa, mittaa, analysoi, opi"

Markkinoi monikanavaisesti Googlen mainoskanavissa Tagomon pilotilla

Moderni markkinointi perustuu dataan – fraasi, joka on oletettavasti tullut vastaan sinullekin jossakin muodossa jo aiemmin. Se, mitä tällä sitten oikeasti tarkoitetaan, jää yleensä hämärän peittoon. Tagomon tavoite on näyttää sinulle, miten data valjastetaan tärkeimmäksi osaksi yrityksesi markkinointipalettia.

Yksi markkinoinnin suurimmista kompastuskivistä on olettaminen. Oletetaan, että kannattaa mainostaa jossakin tietyssä kanavassa perustuen aiempiin kokemuksiin vuosien takaa. Tai sitten luotetaan puhtaasti intuitioon. Tämä harha-askel voi ajoittain osoittautua tuottoisaksi toiminnaksi, mutta poikkeuksetta suuri osa ulosmitattavasta potentiaalista jää hämärän peittoon.

Fakta on, että kukaan ei voi kertoa sinulle, missä yrityksesi kannattaa olla esillä, jos hänellä ei ole dataa väitteensä tukena. Eri kanavat toimivat eri yrityksillä, vaikka oltaisiinkin samalla toimialalla – ja alueella.

Mikä on Tagomo-pilotti?

Edellä mainitun ongelman taklaamiseksi me Tagomolla olemme kehittäneet palvelun, jonka keskiössä on datan kerääminen ja sen hyödyntäminen liiketoimintasi tukena. Pilotin avulla poistamme yhtälöstä oletukset, avaamme kaikki mahdolliset markkinointikanavat Googlessa (sis. haku, Display, Discovery, YouTube, Shopping, remarketing, local) ja mittaamme, miten eri kanavat tukevat liiketoimintaasi.

Tavoitteenamme on löytää mahdollisimman kustannustehokkaat kanavat juuri sinun yrityksesi markkinointiin. Samalla haluamme kartoittaa, mitä erilaiset toimenpiteet eri kanavissa kustantavat sinulle ja mitä niillä saavutetaan.

Kun kaikki tehtävä mainonta mitataan, sinulla on koko pilottijakson ajan selkeä käsitys esimerkiksi siitä, kuinka paljon markkinointirahaa yksi liidi sinulle maksaa kanavakohtaisesti, tai kuinka paljon myyntiä mikäkin kanava on sinulle tuottanut. Mittaamme luonnollisesti monia muitakin asioita, jotka personoidaan aina yrityskohtaisesti tavoitteistasi riippuen.

Pilottijakson aikana käymme kanssasi kuukausittain läpi tehdyt toimenpiteet selkokielisesti ja läpinäkyvästi. Pilottijakso toimii samalla myös oivana oppipolkuna markkinoinnin saloihin. Avaamme palavereissa termistöä, toimintamalleja ja työkaluja, joten lähde rohkeasti mukaan!

Ota yhteyttä ›

Miten Tagomo-pilotti etenee?

Tarjouksen hyväksymisen jälkeen kutsumme sinut aloituspalaveriin, jossa sovimme raamit tulevalle yhteistyölle ja asetamme tavoitteet pilottijaksolle. Pilotin kesto on kolme kuukautta, jonka aikana käymme kanssasi kuukausittain läpi jo saavutetut tulokset ja mainonnan seuraavat askeleet.

Ennen pilotin päättymistä puramme koko projektin osiin – ymmärrettävästi ja läpinäkyvästi. Kun tulokset ovat selvillä, voimme neuvotella yhteistyön jatkosta ja räätälöidä pilotin datan pohjalta juuri sinua parhaiten palvelevan mainonnan paketin. Kuulostaako hyvältä? Ota yhteyttä ja aletaan töihin!

Ota yhteyttä ›

Googlen valtuuttamana yhteistyökumppani

Aloitetaanko tuloksekas yhteistyö?

Olemme saavuttaneet partneruuden täyttämällä Googlen tiukat laatuvaatimukset toteuttamissamme Google-kampanjoissa. Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 16 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Pelkästään marraskuussa 2021 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 225 000 kävijää.

Ota yhteyttä › Katso kumppanuustietomme

Miksi Tagomo

Miten valita yritykselleen markkinointi­kumppani?

Mistä tietää, miten valita yritykselleen oikea markkinointikumppani? Me kerromme, miksi valita Tagomo.

Lue Miksi Tagomo ›
Asiakkaamme kertovat

Miten Tagomo-yhteistyö toimii?

Mitä kaikkea olemme saaneet aikaan? Tagomo palvelee yrityksiä yli sadalta eri toimialalta. Olemme valmiina hyppäämään mukaan sinunkin matkaasi!

Tutustu referensseihin ›

Hakusana­mainonta

Hakukoneissa näkyvää tekstimainontaa

Lue lisää ›

Google Display

Bannerimainontaa
verkossa

Lue lisää ›

Remarketing

Uudelleenmarkkinointia
kävijöille

Lue lisää ›

Google Shopping

Tehostaa verkkokauppasi mainontaa

Lue lisää ›

Google Discovery

Uusi, monipuolinen
mainosmuoto

Lue lisää ›

YouTube-mainonta

Videomainoksilla
nousuun

Lue lisää ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia