Tagomo Pilotti

Tiedätkö sinä, mitkä Googlen, Facebookin, Instagramin tai LinkedInin mainosmuodot tuottavat liiketoiminnallesi parhaan tuloksen?

Paras ratkaisu mainontaan sijoitettujen eurojen tuoton selvittämiseen on toteuttaa 3 kuukauden Tagomo Pilotti Tagomon asiantuntijoiden kanssa!

Henni Pirilä Nordic Medgroup Oy Turku
Google Pilotti

Asiakastarina: Nordic Medgroup

Ei kukaan osaa markkinoida meidän tuotteitamme niin kuin me itse osaamme”, Pirilä muistelee miettineensä pilottijakson alkua edeltävässä aloituspalaverissa.
- Henni Pirilä

Lue lisää ›
Google Pilotti, Some Pilotti

Asiakastarina: Sisustus1

Google Pilotin tulokset avasivat silmämme niille mahdollisuuksille, joita kaipasimme. Maksamme teille mielellämme työstä, sillä kampanjat toimivat selkeästi paremmin.”
- Patrik Lauhaluoma

Lue lisää ›

Markkinoi monikanavaisesti Tagomon Pilotilla

Moderni markkinointi perustuu dataan – fraasi, joka on oletettavasti tullut vastaan sinullekin jossakin muodossa jo aiemmin. Se, mitä tällä sitten oikeasti tarkoitetaan, jää yleensä hämärän peittoon. Tagomon tavoite on näyttää sinulle, miten data valjastetaan tärkeimmäksi osaksi yrityksesi markkinointipalettia.

Yksi markkinoinnin suurimmista kompastuskivistä on olettaminen. Oletetaan, että kannattaa mainostaa jossakin tietyssä kanavassa perustuen aiempiin kokemuksiin vuosien takaa. Tai sitten luotetaan puhtaasti intuitioon. Tämä harha-askel voi ajoittain osoittautua tuottoisaksi toiminnaksi, mutta poikkeuksetta suuri osa ulosmitattavasta potentiaalista jää hämärän peittoon.

Fakta on, että kukaan ei voi kertoa sinulle, missä yrityksesi kannattaa olla esillä, jos hänellä ei ole dataa väitteensä tukena. Eri kanavat toimivat eri yrityksillä, vaikka oltaisiinkin samalla toimialalla – ja alueella.

Mikä on Tagomo Pilotti?

Edellä mainitun ongelman taklaamiseksi me Tagomolla olemme kehittäneet palvelun, jonka keskiössä on datan kerääminen ja sen hyödyntäminen liiketoimintasi tukena.

Pilotin avulla poistamme yhtälöstä oletukset. Mittaamme, miten eri kanavat tukevat liiketoimintaasi. Avaamme kaikki mahdolliset:

Tavoitteenamme on löytää mahdollisimman kustannustehokkaat kanavat juuri sinun yrityksesi markkinointiin. Samalla haluamme kartoittaa, mitä erilaiset toimenpiteet eri kanavissa kustantavat sinulle ja mitä niillä saavutetaan.

Kun kaikki tehtävä mainonta mitataan, sinulla on koko pilottijakson ajan selkeä käsitys esimerkiksi siitä, kuinka paljon markkinointirahaa yksi liidi sinulle maksaa kanavakohtaisesti, tai kuinka paljon myyntiä mikäkin kanava on sinulle tuottanut. Mittaamme luonnollisesti monia muitakin asioita, jotka personoidaan aina yrityskohtaisesti tavoitteistasi riippuen.

Pilottijakson aikana käymme kanssasi kuukausittain läpi tehdyt toimenpiteet selkokielisesti ja läpinäkyvästi. Pilottijakso toimii samalla myös oivana oppipolkuna markkinoinnin saloihin. Avaamme palavereissa termistöä, toimintamalleja ja työkaluja, joten lähde rohkeasti mukaan!

Google Pilotti

Asiakastarina: Seikkailupuisto Huikee

Saimme pilottijaksosta irti paljon uusia oppeja: näimme laajasti, miten Googlen eri mainosmuodot toimivat juuri meidän yrityksellemme. Tagomon ammattilaiset tekivät hyvää työtä ja punainen lanka säilyi alusta loppuun”.
- Ekku Lehtonen

Lue lisää ›
Google Pilotti

Asiakastarina: Goodio

“Tagomo on osannut todella hienosti opettaa ja kertoa normaalin ihmisen sanoin, mistä eri asioissa on kysymys. Pilotti oli meille tosi tärkeä, koska huomasimme sen ansiosta hyvin olennaisia, mutta helposti korjattavissa olevia puutteita ja virheitä, joita verkkokaupassamme oli.”
- Taru Pilvi

Lue lisää ›

Miten Tagomo Pilotti etenee?

Tarjouksen hyväksymisen jälkeen kutsumme sinut aloituspalaveriin, jossa sovimme raamit tulevalle yhteistyölle ja asetamme tavoitteet pilottijaksolle. Pilotin kesto on kolme kuukautta, jonka aikana käymme kanssasi kuukausittain läpi jo saavutetut tulokset ja mainonnan seuraavat askeleet.

Ennen Tagomo Pilotin päättymistä puramme koko projektin osiin – ymmärrettävästi ja läpinäkyvästi. Kun tulokset ovat selvillä, voimme neuvotella yhteistyön jatkosta ja räätälöidä pilotin datan pohjalta juuri sinua parhaiten palvelevan mainonnan paketin.

Kuulostaako hyvältä?

Ota yhteyttä ja aletaan töihin!

Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Miksi Tagomo

Miten valita yritykselleen markkinointi­kumppani?

Mistä tietää, miten valita yritykselleen oikea markkinointikumppani? Me kerromme, miksi valita Tagomo.

Lue Miksi Tagomo ›
Asiakkaamme kertovat

Miten Tagomo-yhteistyö toimii?

Mitä kaikkea olemme saaneet aikaan? Tagomo palvelee yrityksiä yli sadalta eri toimialalta. Olemme valmiina hyppäämään mukaan sinunkin matkaasi!

Tutustu referensseihin ›

Hakusana­mainonta

Hakukoneissa näkyvää tekstimainontaa

Lue lisää ›

Google Display

Bannerimainontaa
verkossa

Lue lisää ›

Remarketing

Uudelleenmarkkinointia
kävijöille

Lue lisää ›

Google Shopping

Tehostaa verkkokauppasi mainontaa

Lue lisää ›

Google Discovery

Uusi, monipuolinen
mainosmuoto

Lue lisää ›

YouTube-mainonta

Videomainoksilla
nousuun

Lue lisää ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia